Κυριακή 18 Μαΐου 2008

καλώς ήλθες!
επίσημη αρχή το ερχόμενο σ/κ.
μέχρι τότε...

:)


.

13 σχόλια:

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Με το δεξί...και καλά
ξεblogαρίσματα
να κάνουμε παιδιά

τσίου και πάλι τσίου!!!

Pastaflora είπε...

Καλή αρχή!

Despoina Chatzipavlidou είπε...

μπράβο σε όλους που το έκαναν πραγματικότητα...

καλή στράτα :)

Lucha Libre είπε...

Να ΄μαστεεεε!
Σας φιλώ, (μακ-μουκ).
Μπορώ να βγάλω τα παπούτσια μου;
:-)

Dee Dee είπε...

Με το δεξι μπηκα κι εγω :)

Καλη αρχη !!!!

Ευχομαι να ανοιξουν πολλες πορτες απο εδω μεσα! Καλη δυναμη σε ολους !!!!

manetarius είπε...

Γειά σας παιδιά, εγώ μπαίνω με το δεξί και χωρίς παπούτσια με τη φιλή μου τη λούτσα!
Καλή αρχή!!

Squeaky είπε...

Καλορίζικο και δυνατό!

ceralex είπε...

Άντε με το Καλό για το Καλό!!!

panoptis είπε...

είμαστε...μια ωραία ατμόσφαιρα είμαστε...
άνοιξε η πόρτα και φίλοι έρχονται από παντού!)
καλή αρχή και να μαστε όλοι καλά για τα παρακάτω....

πρώτη επίσημη ανάρτηση, ας είναι τής ceralex για το πάρτυ...(χωρίς φυσικά να είναι δεσμευτικό και κάθετο :) εξάλλου ο "αρχισυντάκτης αποφασίζει, όχι εγώ)

καλή εβδομάδα σε όλους :))))

La Gigi είπε...

καλορίζικο!!

bagie είπε...

καλοριζικο,με το δεξι μπηκα!!!Καλη αρχη
Φιλακια Ξωτικα!!

faraona είπε...

Καλοταξιδο κι ευχομαι ν αρμενισει με τα πανια ανοιχτα μεσοπελαγα με φουρτουνες και μπουνατσες.

πολλα φιλια σε ολους

Ανώνυμος είπε...

Με το δεξί παιδιά...αν καταφέρω θα έρθω αύριο