Τρίτη 22 Ιουλίου 2008

Αίμα...

.
.


Μόνιμη καλοκαιρινή ανάγκη, να μην ξεχνάμε ότι είναι το αίμα...
Οι 2 μήνες των καλοκαιρινών μας διακοπώ
ν, είναι οι πιο δύσκολοι μήνες στα νοσοκομεία,
για την κάλυψη αναγκών σε αίμα...
Όταν εμείς ασχολούμαστε με τις βουτιές και τις εξερευνήσεις μας,
κάποιοι συνάνθρωποί μας χρειάζονται απεγνωσμένα λίγο αίμα, για να επιβιώσουν...
Ανάγκες για αίμα ίσως είναι περιττό να αναφέρω ποιοι έχουν. Όμως δε γίνεται να μην θυμίσω την μόνιμη ανάγκη εκατοντάδω
ν παιδιών που πάσχουν από μεσογειακή αναιμία και από διάφορες μορφές αναιμίας.




Ας γίνουμε όλοι εθελοντές αιμοδότες!
Πριν φύγουμε, όσοι είμαστε ακόμη εδώ, ας κάνουμε μία βόλτα από κάποιο κέντρο αιμοδοσίας ...
Όλοι μπορούμε να βοηθήσουμε, δίνοντας αίμα ή αιμοπετάλια...


Σήμερα.......




(κλικ για περισσότερα,εδώ)






.

9 σχόλια:

panoptis είπε...

(αντιγράφω από το aimodosia.org)



"""Η αιμοδοσία είναι τελείως ανώδυνη, διαρκεί λίγα λεπτά της ώρας και ο φόβος είναι αδικαιολόγητος.

Δυστυχώς, επειδή οι αυξημένες ανάγκες της χώρας μας δε καλύπτονται πλήρως βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να εισάγουμε αίμα από τον Ελβετικό Ερυθρό Σταυρό, πράγμα που δεν μας τιμά ως χώρα και είναι οικονομικά ασύμφορο. Χιλιάδες συνάνθρωποί μας βρίσκονται στη δυσάρεστη θέση να ζητούν απεγνωσμένα μια μονάδα αίματος. Ας μην αντιμετωπίσουν την αδιαφορία.

Το αίμα ούτε παράγεται, ούτε αγοράζεται. Μόνο προσφέρεται. Είναι ζήτημα ζωής.

Είναι ζήτημα τιμής.

Σήμερα αφορά κάποιον άλλον, αύριο ίσως αφορά κάποιον δικό μας.

προσφέρεις ζωή δίνοντας αίμα

και εδώ είναι που πετάγεται ο κλασσικός ... ,λέγοντας… δεν μπορώ να δώσω αίμα για ιατρικούς λόγους...

και εγώ ερωτώ και αφού δεν δίνεις αίμα νομίζεις ότι μπορείς να επαναπαύεσαι; είναι υποχρέωση σου να πείσεις κάποιον που δεν έχει δώσει ακόμα να πάει να δώσει.

Τα λέω αυτά γιατί μιας και δίνω αίμα 4 φορές το χρόνο έχω βαρεθεί να ακούω από γνωστούς και αγνώστους "δεν μπορώ..." και μετά βάλτε ότι θέλετε ... η βελόνα, το αίμα, πονοκέφαλος, στίγμα, λιποθυμία..."""

ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΙΔΕΕΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΑΣ;;;;;
ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ... ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΤΟΥΣ, ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ...
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΕΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΚ...ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΗ...
ΑΣ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΝΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΟΥΣ Η ΤΟΥ ΣΥΓΓΕΝΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΙ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΙ.................

ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ Η ΟΠΟΙΑ ΘΕΛΕΙ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΨΙΛΟΣΚΕΦΤΕΤΑΙ... ΠΑΡΕΟΥΛΑ....ΑΝΤΕ, ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ........................

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Μπράβο καλέ μου φίλε!!!!
Να ένα θέμα που αν όλοι
μας καναμε αυτό που πρέπει
θα είχε βρει την λύση του

Είμαι μέσα!!!
Θα σε πάρω αύριο μεθαύριο
να το κανονίσουμε

Θα μας κεράσουν και πορτοκαλάδα!!!
χαχαχαα

Άντε παιδιά...το αμάξι χωράει άλλους δυο!!!

χαχαχα

τσίου!!!

BUTTERFLY είπε...

Εχεις υποψη σου τι προϋποθεσεις εχει για να δωσεις αιμα; Δηλαδη, εγω που ειμαι 46 κιλα μπορω να δωσω η οχι λογω χαμηλου βαρους;Ετσι μου ειχε πει μια νοσηλευτρια παλιοτερα, αλλα κουλο μου φαινεται, τι σχεση εχει το βαρος;

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό το άρθρο σου φίλε μου. Είναι το αίμα πολύ χρήσιμο και όσοι μπορούμε καλό είναι να το δίνουμε. Μου έχει τύχει σε φίλο να ψάχνουμε για αίμα για τον πατέρα του και τότε κατάλαβα πόσο χρήσιμο είναι η αιμοδοσία. Όμως, θα πρότεινα και κάτι ακόμα. Όσοι το επιθυμούν να γίνουν Δωρητές Σώματος.
Με αγάπη
Max

patsiouri είπε...

Μπράβο.
Μπράβο.
Δυστυχώς εδώ και ένα περίπου χρόνο λόγω μιας εξαιρετικά επώδυνης εγχείρισης, δε με αφήνουν να δώσω αίμα.
Το αίμα πάντως που έδινα τόσα χρόνια μου ανταποδώθηκε στη συγκεκριμένη φάση με το παραπάνω.

Καιόταν ακούω αηδίες του στυλ "Φοβάμαι τη βελόνα" μου έρχεται ν'αρχίσω τα μπουκέτα.

Γιατί ο άλλος τη βελόνα και το νυστέρι τα τρώει για πρωινό...

panoptis είπε...

κότσυφα φίλε μου, μακάρι όλοι να έχουν τη διάθεσή σου για δράση.
είμαι σίγουρος και αισιοδοξώ να ακολουθήσουν κι άλλοι...

πεταλούδα μου καλή...ελπίζω όπως σου ξαναείπα να πάνε όλα καλά. εκεί, εδώ, παντού.
για τις λεπτομέρειες της αιμοδοσίας, μπορείς από το aimodosia.org να βρεις πολλές απαντήσεις. αλλιώς ενημέρωσέ μας για να έρθεις μαζί μας και να μάθεις από κοντά...

max, σωστά. και όργανα και ότι περνάει από το χέρι μας.
ας δούμε ένα ένα τα βήματα όμως..έτσι θα έρθει αποτέλεσμα. έστω και μικρό. έστω και το ελάχιστο. είναι μεγαλύτερο και σπουδαιότερο από το τίποτε που οι πιο πολλοί μας έχουμε συνηθίσει να κάνουμε.

πατσιουρί, ναι ναι. όπως τα λες.



δύσκολη η απόφαση ε;;;
κι όμως, η διάθεση μετά από την αιμοδοσία είναι μοναδική και ξεχωριστή. οι πιο πολλοί νέοι αιμοδότες γίνονται μόνιμοι αιμοδότες.

δύσκολη η απόφαση ε;;;

Ανώνυμος είπε...

Η αναγκη της δημιουργιας Τραπεζας αιματος με ωθησε πριν 15 περιπου χρονια να προχωρησω στην επαναλειτουργια του παροπλισμενου Πολιτιστικου Συλλογου του τοπου μου. Στα 10 χρονια που υπηρξα προεδρος του Συλλογου θεωρω πως αυτο ηταν οτι πιο σημαντικο εκανα...
Μπραβο που θιξατε ενα τοσο σοβαρο θεμα....

BUTTERFLY είπε...

Μπηκα η μαλλον προσπαθησα να μπω στο λινκ αλλα μου βγαζει καποιο προβλημα ασφαλειας...

panoptis είπε...

φίλε ασημώνη, πολλά είναι αυτά που μπορούμε να κάνουμε και να νιώσουμε περήφανοι που τα κάναμε. σεμνά και αθόρυβα...
καλώς ήλθες από τα μέρη μας.
καλή συνέχεια.

πεταλούδα μου,
μπες aimodosia.org και δες τις απαντήσεις και τις πληροφορίες που δίνει. πάντως επαναλαμβάνω ότι θέση στην παρέα μας υπάρχει. αν έχεις διάθεση, απλά στείλε μήνυμα.....